El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

1 comentario moderado
raganock

#1411 Bè, ja has tingut el teu moment, ara marxa i no tornis sisplau.

Aquí tenim bon rotllo i no volem saber res de trolls, ni de xiquets aburrits.

5
Ks1Qn0

Ahir pel matí van fer un "muralmob" a Elx en defensa del valencià (o català, tant s'hi val).

Sense entrar massa en política, el nou gobern de l'ajuntament s'ha dedicat a eliminar la llengua de la vida pública des que són al poder, però pareix que resistim bé per ara :)

http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/594617-un-muralbob-per-la-llengua-reivindica-lus-del-valencia-a-elx.html

2 1 respuesta
geco

#1413 el vaig vore l'altre dia pel facebook, tota una alegria vore com Elx defensa l'ús de la nostra llengua, un 10 per a vosaltres :)

Entenc que eres Il·licità :)

afegir també:

1, 2 i 3 ...

1
SnighT

poc a poc

Psicotropica

Algú va anar aquest cap de setmana a fer els exàmens de la Junta a Elx? M'han dit que es va liar

B

Estic fins la figa de l'Enric Valor i la Mercé Rodoreda :3

2 respuestas
-KiLLeR-

Que dimonis és això?

geco

#1417 que dius, si les rondalles son l'hòstia beneïda, en tinc una caterva a casa :S

SnighT

io no parlo catalá

2 respuestas
guillauME

#1417 A la meva classe anava la neta de la Mercé Rodoreda i era guapíssima.

#1420 S'escriu Jo amb "J".

2 respuestas
B

#1421 No hi va eixir a la seva iaia doncs.

SnighT

#1421 poc a poc

2 respuestas
geco

#1423 eixa es una molt bona actitud :)

guillauME

#1423 Per això t'aviso. Perquè poc a poc puguis millorar.

No sóc pas un "grammar nazi" com aquesta gent que hi ha per aquí. De totes maneres jo fa tant que no escric en català de manera seria i oficial que el tinc bastant oxidat :palm:

1 respuesta
geco

#1425 rovellat, del rovell de l'òxid ;P

#1427 paciència i una canya, que sempre pica el peix :D

1 respuesta
B

Als que esteu en segon de batxillerat, sepau que tinc bona merda a bón preu:

3 respuestas
nixonE1

#1427 Sempre que passo per Romanyà de la Selva quan vaig amb bici a l'estiu no puc evitar pensar en ella.

Psicotropica

#1427 La bona merda la voldria jo de l'Enric Valor, que tinc l'exàmen demà xD

1 respuesta
B

#1429 Ja hi he fet el resum, però pot ser siga massa breu ._. es que jo el exam el tinc de cinc temes, així que son reduïts. Encara que si el vols jo te'l passe encantada :3

2 respuestas
guillauME

#1426 Ja ho he dit ja, estic ben rovellat.

De fet jo parlo així, faig una barreja de català i castellà única tan especial que tothom sap apreciar :qq:

R0ViK

#1420 Obviament no el parles.

1 respuesta
Psicotropica

#1430 jajaja que va que va, si la professora ja ens ha donat tota la materia bastant resumideta, i com també entra a l'exam un text i diverses merdes al final es el que menys comta

geco

#1430 doncs no li poses exam a la mestra que t'arrea amb el carpessano, si encara gasteu això :)

examen o prova millor

2 respuestas
B

#1434 Jo no parle català oriental, jo parle un dialecte molt roïn. I sí, diguem exam.

1 respuesta
geco

#1435 ja però a una examen es una falta d'ortografia, jo al bar dic "moatros" quan juguem al truc però no quan li presente algun document a un ajuntament que no em qualifica, la mestra/e si ho fa :)

1 respuesta
SnighT

#1432 Obviament, jo tinc el millor professor del mòn, Tellez

1 respuesta
B

#1436 "LES DAIXONETES"

Psicotropica

#1434 Que de poble que sóc hosti XD

Per cert, sabéu com va lo de les consonants sordes i sonores, no lo de la ss i la s, sino lo de la p, b, i demés, que vaig un poc perduda

1 respuesta
geco

#1426 que son daixonetes? perquè si no recorde mal tu vius al nord de la Safor, no?

#1439 estic un poc gos i he quedat per a sopar amb bona companyia, pega-li un ull ací, crec que hi ha un parell d'excepcions però no ho recorde bé, escric automàticament

http://www.avl.gva.es/dms/GNV