#199 Si, s'estudien català, castellà i aranés obligatoris fins la ESO, i em sembla que els primers cursos de la ESO també, i hi han assignatures com naturals o socials que es fan amb llibres en aranés, i els professors poden parlar qualsevol de les tres llengües fins al final de Batxillerat, menys les de llengua clar. S'ho prenen en serio, aquest any una professora que té el titol d'aranés li ha tret la plaça a una professora que portava tres o quatre anys i encara no tenia el titol..
#201 A veure, hi ha alguns polítics que volen algo així com "Aran un país", suposo que no volen dir estat propi dintre d'Europa ni res semblant, o allò espero, però volen que el govern que ja tenim, sigui més potent i pugui manar molt més dintre de tot el que pasa a la Vall d'Aran, que no es decideixin les coses que només ens afecten a nosaltres des de el govern central, seria un tonteria enorme que demanessin la independencia de Catalunya o d'Espanya, encara que ho sentit dir a gent..
#211 jajaja, jo fins als 17 anys tenia el forfait de temporada a 90 euros, però a partir d'allà a pagar, em sembla que la gent de la Vall d'Aran té un "preu especial" de 600 €, però jo ja com vaig pirar a estudiar a Barcelona ja no me'l vaig treure.. i hi ha una part de la Vall que es on pertany Baqueira i bastants pobles propers que no paguen res de forfait, a qualsevol edat..
#217 si, s'emet a lleidaTV, pots veure els programes aqui http://arantv.xiptv.cat/ El que posa la veu en off amb veu de nen es amic meu xD.
Marxo a dormir, bona nit, adishats.