Euskera lantzeko hari ofiziala

clethaw

#150 GORA !!!!

SuTaGaR

Eguerdi on mutikosssssssssssssssss

Splendid

#173 Lehenengoz barkamena ezkatu behar dut nire euskara egokia ez izatekotan. Ez dut euskaraz mintzatzen batxillergoa amaitu nuenetik.

Egia ahal da B2 (PL2?) euskarazko tituloa ematen dizutela? Euskaraz egin bazenuen izango da ezta? nik ez nuen euskaraz egin, euskarazko ikasgaia euskaraz ematen nuen soilik, besteak gaztelaniaz (hori batxillergoan, lehen B modeloa izan dut beti 5 urtetik aurrera). Emango ahal didate ezkatzen badut? Mil ezker.

PD: Euskera ortopédico FTW!

#184 Ezkerrik azko!. Beraz ezin dut tituloa eskatu batxillergoa gaztelaniaz egin nuelako?... euskaraz egiteko aukera ez zegoen, dena gaztelaniaz zen :palm: . Putada handia :mad:

#185 Osakidetzarako behar dut eta

aski da.

2 respuestas
X

#183 Hemen azaltzen da dena:

Eitb - Quienes estudien más del 50% en euskera, exentos de acreditar títulos

1 respuesta
T

#183 Zuzenketa txiki bat. B2 ez da PL2aren baliokidea (bakarrik kasu konkretu batean).

Según las explicaciones ofrecidas por Celaá en la comisión, los estudiantes que obtengan su título de Bachillerato o de grado
superior de Formación Profesional con más del 50 por ciento de las asignaturas cursadas en euskera tendrán automáticamente acreditado el nivel lingüístico B2, el equivalente al PL1 en Educación o al perfil 2 de la administración general.

#189 postbikoitza plz ^^

3 respuestas
1 comentario moderado
m0let

Argi dagoena zera da, unibertsitateko karrera nahiz eta euskeraz burutu, gero balio handiagoa duela EGA titulua edukitzeak, nahiz eta zuk unibertsitatean lortutako beste titulu hori maila berean egon.. gauzak horrela dira.

2 respuestas
X

#185 Aldakorra da sailaren arabera.

#187 Pribatuan ez dakit, baina oposaketetarako balio berdina daukate (edo izan beharko lukete).

1 respuesta
X

Doblepost

#185 XD

1 respuesta
m0let

#188 bai bai, esan bezala bi tituluak maila berean daude teorikoki, baina gero gizartean, praktikan jartzerakoan, EGA edukitzeak bere balioa du.

1 respuesta
Isidrus

#190 EGA eukitzeak balio erlatiboa du.

Seguru esagutzen duzuela EGA duen norbait (nik behintzat bai) eta euskaraz espresatzen ia ez dakiena (hitzegiterakoan...). Eta alderantzizkoa, euskaraz tope ondo espresatzen den jendea, baina EGA ateratzeko zailtasun handiak dituztenak; normalean EGA-n batua eskatzen delako eta hauek kaleko euskara dakitelako.

2 2 respuestas
m0let

#191 baina hori beste kontu bat da mutil, ni ez naiz sartu gai hortan. Nik esan dudana da, EGA tituluak bere mailan dauden beste titulu batzuk baino gehiago balio duela, ez berez horrela delako, baizik eta gizarteak hortara eraman gaituelako.

Zuk diozuna gauza guztiz ezberdina da.

GTFO

#191 Nik adibidez. Badaukat EGA baina... urte asko daramatzat Euskal herritik kanpo eta ahaztu egin dut .... Ingelesa, Alemana eta euskera nahazten ditut.
Ez dakit zer egin berregiteko nire idazkera maila.

1 respuesta
m0let

#193 Euskera hitz egiteko duzun une guztietan euskera erabili eta beste hizkuntzak alde batera utzi, edukiko duzu denbora beste hizkuntzei eskeintzeko.

1 respuesta
GTFO

#194 Irlandan Bizi naiz. Nerekin dagoen euskaldun bakarra ez du euskeraz hitz egiten . Hori da nire arazo nagusia. :S

2 respuestas
m0let

#195 ba orduan idatziz landu beharko duzu... Baina lasai, milaka webgune dituzu euskera lantzeko, eta euskeraren inguruan honen erabilera sakontzeko.

Isidrus

#195 Zeure buruarekin hitzegiten duzunean (pentsatzen hari zarenean adibidez) euskaraz egin, idazkera ez da lantzen baina etorria bai.

Pertazeta

joder, bi egunetan zazpi orri bete ditugu!

KONRA

ez nuen pentsa hainbeste euskaldun zeudela mediavidan.

ziordo

gure aita

1
Isidrus

zeruetan zarena

1
1 comentario moderado
Millonet1

8,25 atera dut euskal ahozko literaturari buruzko azterketan :)

ziordo

santu izan bedi zure izena

Ntxo

etor bedi zure erreinua

ziordo

egin bedi zure nahia

#208 :ninjaedit:

intelntl

Esto son dos vascos que van por la calle y le dice uno al otro:

  • Aivalaostia patxi, mira que piedra mas bunita!
  • Pero antxon, si es un ladrillo
  • Pues a mi me gusta!
Millonet1

egin bedi zure nahia.

1 respuesta
Millonet1

Joder, mobiletik ezin dut editatu jajaja

Kelsen

Txikitan bai, txikitan denok.

1 1 respuesta

Usuarios habituales

  • Mikelete
  • Millonet1
  • Isidrus
  • Triku
  • spyro512
  • m0let
  • Xabi_91