#1678 doncs ací tenim tan bruta la nostra cultura des de l'entrada en la democràcia que el dic que es un sense viure, donat compte que ens van canviar la bandera fa 34 anys i la gent ho ha pres com si fora de tota la vida.
M'he tingut que plantejar presentar la documentació als ajuntaments en Castellà perque directament ni la miren, bé, si te fotos xules si, pero els entra la picor en la pell als escrits normatius, si li pegara dues potades al diccionari segur que s'ho remiraven.
Així que jo recorde, des de que tinc 4 o 5 anys que ja vaig fer consciencia, han gastat la llengua per a dividir a la societat valenciana perque el "sorrol el pensament català" els posava els pels de punta i clar, la majoria eren vingut de seccions falangistes o extremadament religioses.
D'ahi fins a intentar matar a mon tio per reeditar la biblia en Valencià, el podria contar mil i una batalles amb ells. Es més ací s'ha permes l'entrada al foro d'un d'eixos terroristes ( sincerament pense que es un moderador o algu de MV que no sap amb que juga )
Per cert, Valencianots i nouvinguts, si algú s'anima este cap d'any, Tavernes te molt bona pinta