Leyendo las últimas notas del PBE me encuentro con esto:
Kha'Zix
Taste Their Fear [ Q ] - Active: Now deals 50/80/110/140/170 damage (down from 70/100/130/160/190 compared to last PBE patch)
Taste Their Fear [ Q ] - Active: Damage now scales with 1.3AD (down from 1.5AD compared to last PBE patch)
Taste Their Fear [ Q ] - Evolved Enlarged Claws: Bonus damage dealt is now equal to 6 % of the target's missing Health (down from 8% compared to last PBE patch)
Leap [ E ] - Damage now scales with 0.4AD (down from 0.8AD compared to last PBE patch)
Leap [ E ] - Cooldown is now 20/18/16/14/12 Seconds (down from 22/20/18/16/14 Seconds compared to last PBE patch)
Void Assault [ R ] - Active: Now increases Kha'Zix's Movement Speed by 50% (up from 40% compared to last PBE patch)
Void Assault [ R ] - Active: Added to the tooltip: "Additionally, Kha'Zix ignores unit collision while stealthed."
Void Assault [ R ] - Evolved Active Camouflage: Kha'Zix now takes 60% reduced damage (up from 50% compared to last PBE patch)
No sé que pensáis, pero en mi opinión Kha ya no es viable después de esto, sobre todo del nerfazo a la Q. El "buff en compensación" a la R no arregla nada. Y a la E le bajan el CD pero le disminuyen el ratio a la mitad. En fin, discuss.