((perquè continueu negant l'evidència i negant resultats de tribunals, científics i la pròpia Acadèmia valenciana de la llengua? Si els catalans i els aragonesos van ser els repobladors d'aquestes terres musulmanes i ells van ser els importadors de la llengua, perquè continueu dient aquestes coses, no ho entenc , l'idioma valencià no existeix, som nosaltres els que parlem una variant catalana el VALENCIÀ, simplement perquè la llengua va naixtre allà.))
castellano
porque continuais negando la evidencia y negando resultados de tribunales,cientificos y la propia academia valenciana de la lengua? si los catalanes y los aragoneses van ser los repobladores de esas tierras musulmanas y ellos van ser los importadores de la lengua porque continuais diciendo estas cosas? no lo entiendo,el idioma valenciano no existe,somos nosotros los que hablamos una VARIANTE CATALANA: EL VALENCIANO,simplemente porque la lengua va a nacer alli.
yo leyendo estas cosas cada vez me sorprendo mas. como pueden llegar a decir esas cosas? a ver que explicaciones dan porque yo conoczco a varios historiadores y dicen que todo eso es mentira